andilove

Alla inlägg under augusti 2011

Eeh

Av Andrea - 14 augusti 2011 14:29

   Allt annat stämmer..Men varför står det så?   

Jag vill veta min statistik!! Buuuuhuuuu :( Kooonstigt!

Kram Andiii:) Dock så tror jag den sista är rätt.. Någon annan som har problem med bloggplatsen idag?? 

Av Andrea - 14 augusti 2011 14:10

Calippo Shots.År 1999 fanns glassen SoleroShots(inte för att JAG fanns då :D)och det var populär.Men tydligen så hädne vissa olyckor och glassen försvann. Dock så finns den i vissa länder. Bland annat Frankrike o Italien. I Frankrike har jag ätit den  2 ggr,om inte mer :D

       Sorry för fula bilder.  Men ni ser väl  vad det är?CalippoShots,Lemon och Cola.

Finns även i dessa smaker:Super Orange

Strawberry and lemon

"Xberry"Här ser ni SoleroShots,den som fanns i Sverige.

Men jag vet inte riktigt. Den fanns från 1999 till några år när jag var liten. Det enda jag mindes kom när jag satt i bilen och så tänkte jag "Nää! Den här har ju jag smakat förut!"

Det enda dåliga är när de smält och liksom klumpat ihop sig. För då kommer de inte ut ur hålet. :(
Har vi några läsare som minns Solero Shots,eller smakat Calippo Shots när de var utomlands?

Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 14 augusti 2011 13:42

     En massa trappor upp hit :D   Värsta utsikten över hela stan! Om ni ska till Nice,besök stället som heter något med Panorama!   Här är det FALSKA vattenfallet!   Sorry,men jag är inte roterartypen.   Sen gick vi till ÄNNU mer utsikt!Här ser ni alltså Nice,uppifrån      Och här är havet.   En del av Rivieran. Ser dock inte vår lägenhet som var på den här väldigt långa gatan(den finns även vid Flygplatsen)   Är hungrig. Därför ser jag sur ut :D  Den dagen avslutades med en mysig pizza på en mysig restaurang.

Ja alltså allt det där var samma dag om ni inte fattade det :)
Ändrade så att det blir Italien,Monaco och Menton imorgon. Istället kommer jag berätta om en god glass :D

Av Andrea - 14 augusti 2011 13:11

God morgon .. Nej vänta,det är inte morgon!

Idag vaknade jag klockan tjugo i elva,för att hemtelefonen ringde.Såg att Linn hade ringt men hon svarade inte när jag ringde tillbaka. Tydligen så var det alltså hon som ringt till hemtelefonen när jag ringde henne. I alla fall så nådde jag henne till sist och vi bestämde att vi skulle ses imorgon. Sedan började jag städa,städa&städa mitt rum. Tog en timme,blev klar halv ett,men ändå! Klagar inte för rummet blev rent. 

Borstsett från att mamma inte dammsugit än. Men jag kan ju göra det själv,fast jag orkar ju inte,så jag kan inte klaga.

Sen så stekte jag ett ägg och nyligen blev jag klar med min frukost.

Juste,jag tipsar er att ALDRIG dricka Proviva. I alla fall ALDIG Proviva Blåbär fruktdryck.

den var tjock och ÄCKLIG.

Nu ska jag fixa lite bilder från Frankrike. Gör tidsinställda så det kan komma 2 varje dag.

Kram Andiii♥

   Italien♥

Av Andrea - 13 augusti 2011 18:24

Ännu en gång  får man väl tyvärr tacka Abtin för han visade mig en låt :)


Kram Andiii♥


Juste,Teda och Linn har skapat en blogg tillsammans :) Måste vara lite snäll och länka dem! http://tedaolinns.blogg.se

Av Andrea - 13 augusti 2011 18:20

VARNING: Denna video har identifierats av epilepsi Åtgärder för att eventuelltutlösa anfall för personer med ljuskänslig epilepsi.

Kram Andiii♥ Juste,överför alla bilder från Nice just nu. Kan komma några senare,beroende på när vi åker :)

Av Andrea - 13 augusti 2011 18:00

Hallå! Hade tänkt se på Battle Of The Idiots(mellan Simpsons Och Family Guy) om det blivit Simpsons , men det blev skitprogrammet Family Guy. Sorry ni som gillar det men det är en härmning av Simpsons.

En fru,tre barn,en hund,gillar öl..Simsons grundades tidigare och är dessutom MYCKET roligare. Men tydligen gillar folk tråkiga program nu för tiden. Synd. Nu blir det 5 timmars Family Guy ;( Sorgligt alltså!

Visst,skulle inte se allt eftersom jag ska äta middag hos min kusin,men det skulle ändå vara kul att få se ungefär EN timmes Simpson!

Nåja,ni som gillar Family Guy får ha skadeglädje om ni vill. Kolla på era dumma program. 

Kram Andiii♥

Av Andrea - 13 augusti 2011 15:50

Den avslutas! Dadada!

Sen imorgon blir det en dagens blogg!
Kram Andiii♥   Miss you,Italien :D

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards