andilove

Alla inlägg under augusti 2011

Av Andrea - 23 augusti 2011 17:31

Hej :) Idag var andra skoldagen. Inte direkt något speciellt.. Fast vi fick glass idag och alla andra igår:P

Men det var väl det enda.

Senså väntade S&I på mig efter musiken o då gick vi till mig,och spelade sims och annat.

Celiné kom också men sen var hon tvungen att gå PGA en sak.

I alla dall så har det inte blivit någon riktig rekorddag.. Visserligen är dagen inte slut,men..ähh vi får se! Men stödj mig genom kommentarer! Och Linna,om du ser det här,kräftskivan är inställd :(

Måste gå..

Kram Andiii♥

Av Andrea - 23 augusti 2011 14:40


UPDATE:

Såg precis nu att Issa eller Sofie skrivit ett inlägg.. Lite mystiskt..

Tror att det var Issa för hon gör sånt när hon ska retas :D  Ni kan inte se det längre. Nu ska jag iaf logga it i framtiden!
Kram Andiii 

Av Andrea - 23 augusti 2011 07:50

Hej bloggen :) Vaknade för halvtimme sen och åt precis frukost. Ska till skolan snart också.Juste,ni får inte glömma rekorddagen! Så kommentera gärna en massa så och fråga,gästboka(hehe!) 

Nu måste jag sluta :D
Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 22 augusti 2011 21:03

Hejsvejs! Letar efter något att göra med min lavendel jag plockat! Räkna med bilder och guide i fall att det blir något :D


Kram Andii♥  Det var sista gången vi hörs idag

Av Andrea - 22 augusti 2011 18:39

Hej ;) Linna och jag gick til Celine :) Där såg vi på film. Och sen så hade Celine somnat för hon hade haft anfall hela kvällen så hennes mamma berättade lite om sitt jobb.

Hon har ett eget märke som heter Plain Vanilla :)http://plainvanilla.se/Foto/make: Emma Burendahl, Modell: Petra BoumedienneHon och hennes vän hon har designat allt modellen har på sig .)

Jag tycker de designar väldigt fina grejor :)
Men nu dagens låt!

Kram Andiii♥ Missa inte rekordsättardagen imorgon!

Av Andrea - 22 augusti 2011 13:53

Men det funkar bara om ni hjälper mig!
Vill slå mitt kommentarsrekord,hjälp av er behövs.

Besökarrekord,tipsa JÄTTEGÄRNA om mig på era bloggar,då får ni en LÄNK imorgon,på rekorddagen ;)
Frågrekord,inte för det blir svårt att slå om ni ställer nån fråga!
Gästboksinlägg kan ju någon slänga in.

Ja,så tipsa JÄTTEGÄRNA! Kom ihåg,ni får en lääänk :)

Hjälp mig att slå 121besökare och 11kommentarer på en dag!


Snart så kommer Linna hit,och  vad vi ska göra vet ja inte!

Första dagen i skolan gick bra :)

Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 22 augusti 2011 08:30

God morgon bloggen :)
Vaknade klockan 7! Och steg upp.. Inte så vanligt för mig!

Duschade,kokade te och kollade på TV. Läste även lite i boken jag köpte,Det händer NU,av Sofia Nordin ;) 

Nu så ska jag snart gå till skolan,börjar 09.00 :)
Blir kul att träffa vännerna,dem man inte sett på sommaren! Har inte sett många alls i min klass. Varit med 3 och träffat 4.

Haha  ; )
Kram Andiii♥

   Juste,halsbandet jag har på mig fick jag i  födelsepresent av Isadora :)

20 minuter kvar av sommarlovet! Sista inlägget i kategorin- Sommar 2011-min vardag

Nu är det nitton. Inlägget publiceras inte på rätt tid!


Av Andrea - 21 augusti 2011 21:11

Hej♥

Idag så gick jag ju ut för att klippa mig,men inget bra ställe hade öppet!
Så vi kollade meste bokbord :)
I början av de fanns det liksom författare :)

Jag såg Per Bengtsson som jobbar på KP,Sofia Nordin(henne köpte jag tre böcker av) och Oskar Ekman,bland annat(honomköpte jag en bok av ).

Köpte 6 böcker totalt,och 6 KAtidningar ;)

Nu ska jag snart sova,eller i alla fall,gå och lägga mig.

Dels för jag är trött och skolan börjar imorgon,och dels för att jag blivit smittat av Abtin.(i alla fall,lite)Är förkyld.Eller inte "såförkyldsåjagintekangåtillskolan"-förkyld,utan "Atjooo"-förkyld :D 

Hoppas ni som var i stockholm gick på bokbord,det var verkligen MÅNGA bord. 
Kram Andii♥ 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards