andilove

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Andrea - 6 augusti 2011 15:15

Är en liten vattenlandfantast ja,ska ni veta! Varje gång jag åker någon stans ska jag se om något vattenland finns i närheten ;) Den här har jag t o m varit på förut,minns inte så mycket av det men Abtin säger att det var grymt. Och bilderna får det att verka så så jag litar på honom :D

På tisdag kanske vi ska till Italien :) Med bil alltså! Vi bilar dit för en dag.

Blir kul tror jag.

 En bild som påstås vara därifrån :D
Kram Andiii :) - Ska upp och bada i poolen ;) 

Av Andrea - 6 augusti 2011 13:15

Hej :) För någon vecka sen skrev jag ett inlägg som hette "Nästa sjukling" och nu är jag det.


Först var Abtin sjuk,och när han blev frisk blev mamma sjuk,sen när hon blev  frisk blev pappa sjuk. Fast pappa är fortfarande lite sjuk,men jag är sjuk nu också :(

Har kollat lite på gamla Bella&Tyra och Kenza&Tyra avsnitt..

Ska nog fixa om Julias design nu.

Vi hörs senare!  Vill tillbaka♥


Kram Andrea♥(en internetkram kan inte smitta :D )

Av Andrea - 6 augusti 2011 10:45

Gå in på bloglovin och följ mig snälla! Då blir jag ASGLAD!¨


Kram Andiii :)

Av Andrea - 6 augusti 2011 00:06

Tjabbatjena raringar :D

Sitter i min säng,kom nyss hem från en dag med bad och mer!
Middag åt vi med en av pappas kompisar o Co :D

Är ganska trött o ska snart sova men vill titta i min mejl först!
Måste sluta blogga nu,men tack för att ni läsare finns! Alltså,jag vet hur det är att ha jättelite besökare. Visst,jag har mellan 20-30 ,inte så mycket,men mitt rekord är 121 och det är jag stolt för :) Alla är ju inte som Foki,Kenza o dom!
Men alltså,har en massa år kvar tills jag blir lika gammal som de så de vem vet!

Kram Andrea:) 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards