andilove

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Andrea - 19 augusti 2011 22:24

Måste stänga av datan :)
Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 19 augusti 2011 18:01

Hej :) Teda kom för en timme sen och vi fixade lite med deras blogg,som vanligt :D.

Nu så gick hon och jag kan äntligen spela sims :D Skoja bara haha:) 
Kul med kompisar också ju :)  

Bild från Nice :)

Kram Andiii♥

Av Andrea - 19 augusti 2011 16:38


Titel: Flickan från tjugotalet

Orginaltitel: Twenties girl

Författare:Sophie Kinsella

Kategori: "Chic lit",lite om tjugotalet också,men mest klädbeskrivningar därifrån.

Sidor: 431

Betyg: 10/5 :D  Haha,jag kan räkna om ni undrar,men den var jättebra.

Utgivnings år: 2010,dock pocket 2011(köp helst pocket,miljövänligare OCH billigar oftast :D )

Handling:

Laras liv är inte som det borde:

Hon har startat ett eget headhunting med sin kompis Natalie. Problem: Hon kan inget om det och Natalie har tydligen valt att lämna henne för en kille i Goa.

Hon spenderade hela hennes startkapital i företaget.

Hennes pojkvän Josh har gjort slut och hon har fortfarande inte kommit över honom. 

Plötsligt ska hon på sin hundrafemårige gammelmosters begravning.

Lara har alltid haft en livlig fantasi.

Men att höra och se sin gammelmoster,som UNG,på hennes begravning,det är väl ändå lite för mycket.

I början verkar hennes gammelmoster Sadie somen plåga,men hon kanske kan hjälpa Lara?


Copyrigt på ALL text. Vill inte att ni ska kopiera det här utan att fråga.


Nu ska jag spela sims :D


Kram Andiii♥ 



Av Andrea - 19 augusti 2011 16:10

Alltså,jag vet att Legacy inte ska fuskas i,men det kvittar väl om jag gör ett fusk om väder jag hittade i Ylvas blogg..

Jag menar,med fusk är det liksom humör o pengar(i det fallet)..

Så jag hoppas ni inte tycker jag bryter legacygrejen.. 

Legacy kommer på måndag igen :)
Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 19 augusti 2011 16:02

Hej! Kom hem från landet för en timme sen :) Hurra :P 

2 dagar utan internet! Skojade bara,men jag hade inget att göra!
Förutom att läsa 2 jäääättebraböcker förstås!

Scenbyten-Milos Forman,regissör. Berättade om sitt liv :) Bra bok,särskilt om man  vill bli regissör som jag så man får lite fakta.

Samt "Flickan från tjugotalet" av Sophie Kinsella :) 
Ska recencera den när jag duschat :D

Som jag ska göra nu!
Juste,köpte Stadsliv när jag åkte :) Installerade precis klart!

Bra eftersom jag bygger om min stad,då passar stadsliv :)


Och vinnaren av veckans blogg är  ...


Fanny :)

http://tstre.bloggplatsen.se Besök hennes blogg!


Juste,skolan börjar på måndag! *mystiskt ljud :D "


Kram Andiii♥


Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards