andilove

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Andrea - 11 augusti 2011 20:03

Hej bloggen!


Kom nyss hem,.idag har jag varit på stranden och shoppat lite :) Känns hemskt att vi ska åka imorgon ;( Hann inte ens bada i poolen som sista gång idag.

Jag köpte: En väska jag kan ha i skolan,ett par skor,ett läppbalsam från bodyshop(25 kronor billigare än i Sverige :D),en souvenir och 2 tvålar! Alltså jag har börjat samla på tvålar som luktar gott,och de är mycket billigare här i Frankrike.. En i Sverige kan kosta 45+ och här kostade 2st 40... Det är ganska bra :)


Har köpt 3 stycken tvålar i lukterna : Jordgubb,Citron och Vanilj ;) Alltså om ni undrar så kommer jag inte använda tvålarna,det är ju samlingsobjekt :D
Ska berätta vad jag samlar på förresten,alltså nu!


Jag samlar på stenar,men då ska det inte direkt vara gatustenar utan fina som ametister och sådant,jag samlar på tvålar som luktar gott och jag samlar på souvenirer :) Kan visa allt när jag kommer hem till Sverige!


Ska snart gå och köpa Macarons och CocaCola Cherry(godaste colan ever! Berättar om den när jag kommer hem. Finns på vissa platser i Sverige om ni vill köpa). Sen bär det av till middag,göra en sak till och sen packa.. Sen blir det väl sova,vi ska upp typ 7 imorgon. Planet går klockan 10 och vi är framme i sverige 13.00 som sagt. Vinnare i veckans blogg dras någon gång. GLÖM INTE ATT VARA MED :) 


Kram Andiii :)

Av Andrea - 11 augusti 2011 14:21

Imorgon blir det inga mer lata dagar på stranden i Nice! För imorgon åker vi hem :(

Klockan 13.Något imorgon är jag hemma i Sverige D:


Poor me :(

 

Men för er blir inte resan slut,utan det är nu allt börjar! Alltså att jag visar bilder och berättar!

Ska äta lunch nu,får höras sen :) Imorgon avslutas veckans blogg,glöm inte att vara med!

Kram Andiii:) 

Av Andrea - 11 augusti 2011 07:45

   Körsbär in my heart forever! Seriöst,en av sakerna jag älskar mest :)   Men älskar fåglarna mer :D Eller?? :)   Också en sak jag älskar :D  Det var sista bilden jag hade!


Kram Andiii;)

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards