andilove

Alla inlägg under augusti 2011

Av Andrea - 19 augusti 2011 16:02

Hej! Kom hem från landet för en timme sen :) Hurra :P 

2 dagar utan internet! Skojade bara,men jag hade inget att göra!
Förutom att läsa 2 jäääättebraböcker förstås!

Scenbyten-Milos Forman,regissör. Berättade om sitt liv :) Bra bok,särskilt om man  vill bli regissör som jag så man får lite fakta.

Samt "Flickan från tjugotalet" av Sophie Kinsella :) 
Ska recencera den när jag duschat :D

Som jag ska göra nu!
Juste,köpte Stadsliv när jag åkte :) Installerade precis klart!

Bra eftersom jag bygger om min stad,då passar stadsliv :)


Och vinnaren av veckans blogg är  ...


Fanny :)

http://tstre.bloggplatsen.se Besök hennes blogg!


Juste,skolan börjar på måndag! *mystiskt ljud :D "


Kram Andiii♥


Av Andrea - 16 augusti 2011 15:13

                                              Vi får se om jag har Internet,annars så väntar vi till fredag med inlägg :)

Av Andrea - 16 augusti 2011 14:34

Hej bloggen! 
Idag,runt..11,kom Teda hem till mig. Vi har mest fixat en ny design till henne o Linn pga en sak.

Den nya designen kan ni se på : http://tedaolinns.blogg.se :)
Nu ska vi blogga på deras blogg,sen fortsätta fixa småsaker i designen :)
Om någon timme åker jag till landet.

Vi kanske inte kommer ha internet där :( Så jag får fixa tidsinställda inlägg med bilder.

En bild kommer här  Från Italien♥


Kram Andreaaa ♥

Av Andrea - 15 augusti 2011 19:00

Hej bloggen! Vaknade 9,Linn kom hem till mig då. Vi gjorde lite saker,sen kom Linnaoch Teda. Vi gick till Linna och spelade Wii. Sen så åt jag och Teda lunch hemma hos mig. Sen gick vi till Linna igen. Därifrån gick vi till Karla och lekte vinken. Eller som Linn säger,winken :D

Sen skulle jag teda o Linn fixa design till deras blogg,men plötsligt kom Linna också ;)

Medans jag fixade designen och Teda kommenterade lite hur den skulle va sprang Linna o Linn runt :D Sen nyligen så gick dem och jag ska snart äta mat :D

Av Andrea - 14 augusti 2011 21:50

 

Kommentera bara "Jag är med" eller något liknande :) Blir 2 vinnare,har jag tänkt men det beror på hur många som är med :)

Guide på chans att vinna:


Om du deltar får du en lott.

Om du gillar inlägget på bloglovin får du 2 lotter

Om du gillar inlägget på bloglovin OCH följer mig på bloglovin får du 3  lotter.

Om du gillar inlägget på bloglovin,följer mig via bloglovin OCH skriver om det på din blogg får du 4 lotter.


4 lotter gör att du får mest chans att vinna,men det beror ju på slumpen. 
Men de förra vinnarna hade båda 2 lotter och mer,så det gör så ni vinner lättare :)


Tävlingen avslutas på Söndag. Förra vinnarna kan vara med,efter som deras länkar går ut på Fredag :)
Snälla var med!


Kram Andiii♥ 



Av Andrea - 14 augusti 2011 21:34

Godnatt bloggen:) Imorgon(och då menar jag MORGON ;D) ska jag till Linn

Så jag vet inte hur det blir med uppdateringen :) Vi ska baka,kanske videoblogga,och tjaa..jag har inte direkt planerat mitt liv i ett schema så jag vet inte riktigt :)

Men något inlägg kommer jag nog slänga in när jag är där. Annars får ni väl kolla om det kommit upp något på hennes o Tedas blogg. Som handlar om mig och Linn alltså. Men alltså,man kan ju såklart läsa alla inlägg,menar om ni ville veta vad JAG gjort!
Nu ska jag läsa och kolla på TV(I sängen,det räknas som sova.. :D )


Kram Andiii♥

   Ser ni hur vågorna stänkte i Italien♥ ?

Av Andrea - 14 augusti 2011 21:20

hHinner inte med någon godnattvisa. Ska sova,ska försöka komma in i min vanliga tidzon nu när det bara ör en vecka kvar!

Av Andrea - 14 augusti 2011 17:01

Hej :)  Har suttit och kämpat med Marias design :) Tog ett tag som sagt,men det var det värt! Blev väldigt nöjd med headern,designen över huvud taget!
Ni har väl inte missat att ni också kan få designer?

Mejla till andilove@hotmail.se med önskemål,bilder,vilket paket ni vill ha(allt om paket hittar ni om ni kikar lite i menyn och trycker på designer.

Nu ska ni i alla fall få se dagens mästerverk.haha skojade men den blev väldigt fin om jag får säga mitt. Vad tycker ni?

   Tryck på bilden för att komma till hennes blogg :D
Kram Andiii♥

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards