andilove

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2011

Tävling - Vinn ett smycke!

Av Andrea - 27 augusti 2011 20:28

   Framsidan av smycket   Påsen den levereras i.Det här smycket väntar på att komma hem till just DIG!

Var med i min nya smyckestävling :)

För att vara med måste du:
Kommentera att du är med.


För extra chans att vinna måste du:

Gilla inlägget på bloglovin

eller/och

gilla min blogg på Facebook.


Hoppas ni är med  :) Om mer än 5 är med kommer jag nog börja sälja mina smycken jag gjort för låga priser. Den här tog 2h för att allt gled ut. Men nu är allt packat och klart.


Tävlingen avslutas den 7 september,hoppas någon är med tills dess♥


Kram Andiii♥

 
 
Ingen bild

Celine

28 augusti 2011 11:28

Jag är med :) :) :=) :=)

// Cellleeeeeeeeeeee! :) :) <3

Andrea

28 augusti 2011 11:34

Bra ;) !

 
lizzie_123

lizzie_123

28 augusti 2011 19:25

Med!

http://minilizzie.blogg.se

Andrea

28 augusti 2011 21:16

Nice :)

 
Ingen bild

David :D

29 augusti 2011 17:29

Jag är med!!!
Jag vill vinna då har jag redan en julklapp KLAR :D

ps: gillat på facebook :D

Andrea

29 augusti 2011 17:48

Haha David :D Men kul att du är med :)

 
Jenny Sjöberg

Jenny Sjöberg

3 september 2011 17:46

Jag vill vara med och tävla! Blev nummer 34 att gilla bloggen på fb.

Tipsat här:
http://jennyjon.bloggplatsen.se/2011/09/03/6165057-tavling-vinn-ett-armband/

http://jennyjon.bloggplatsen.se

Andrea

3 september 2011 18:12

Roligt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Ovido - Quiz & Flashcards