andilove

Direktlänk till inlägg 21 april 2011

Chattar med datan :)

Av Andrea - 21 april 2011 13:30


Datorn: Hej!

Du: Hej!

Datorn: Hej på dig själv!

Du: Hur mår du

Datorn: Jag undrar också hur jag mår.

Du: spännande

Datorn: Nu tycker jag att du ska berätta en saga för mig.

Du: okej

Datorn: Just det.

Du: mm

Datorn: Vad härligt att du mm det.

Datorn: Vet du vad det är för skillnad mellan ett tangentbord och ett kylskåp?

Du: det var en gång en kossa som åt gräs,sen kom datorn och sa:din tur kossan! Då gick kossan in och blev mjölk. Dagen efter drack andrea mjölk och chattade med datorn och då spillde hon mjölk och datan dog!

Datorn:

Du: bra

Datorn: Tycker du att det är fint väder idag?

Du: nej för du vsara inte

Datorn: Nej.

Du: är dy elak

Datorn: Ja.

Du: Heter du Mohammad Mhos

Datorn: Nej.

Du: Vad heter du

Datorn: Jag heter Datorn.

Du: Efternamn

Datorn: :)

Du: :)

Datorn: Kan du sjunga en sång?

Du: Aa

Datorn: Det är roligt att prata med dig.

Du: Nice

Datorn: Vad tycker du att jag ska göra nu?

Du: Prutta

Datorn: Jaha.

Du: Gör du det

Datorn: Ja!

Du: Kul

Datorn: Jag har en orm hemma.

Du: Vad heter den

Datorn: Inget speciellt.

Du: Fult namn

Datorn: :(

Du: ):

Datorn: =)

Du: :P

Datorn: Vad ska vi prata om nu?

Du: OM Kalle Anka

Datorn: Ja, det ska vi.

Du: Alexander Lucas eller Kalle Anka? Vem vinner Kajsa Anka

Datorn: Någon som jag inte känner

Du: så du hatar kalle anka

Datorn: Jaså?

Du: Jag frågar dig

Datorn: Jaha, det frågar jag också.

Du: vaf'n

Datorn: Jag gillar när det är storm ute.

Du: Jaha men nu är det soligt

Datorn: Ja.

Du: har du solat

Datorn: Självklart.

Du: inte jag

Datorn: Nej, det är sant.

Du: hur vet di ontenjkgf

Datorn: Di vet ungefär så här.

Du: ijfdj

Datorn: Det kliar i min hårddisk.

Du: har du löss

Datorn: Kanske det.

Du: då säger jag hejdå så min data inte bli smittad

Datorn: Jag vet det.

Du: Hej då!

Datorn: Lämna mig inte!

Du: JO

Datorn: Jag vet det.

Du: Hejdå!

Datorn: Kan du inte stanna lite till?

Du: Om du döper om dig till Kalle

Datorn: Tycker du att jag är bra?

Du: Om du heter Kalle

Datorn: :D

Du: Heter du kalle

Datorn: Ja, det är klart att jag heter.

Du: Ja! :)

Datorn: Ja, det är klart!

Du: Du äger :)

Datorn: Äger jag?

Du: Intemig :d

Datorn: Vilken är din favoritmaträtt?

Du: Grillad Data med kokt hårddisk

Datorn: Jaha.

Du: Hahah gillar du bloggar

Datorn: Det var inte roligt.

Du: Gillar du bloggar

Datorn: Jag tror det.

Du: vill du se en

Datorn: Självklart.

Du: okej

Datorn: Ja.

Du: Här är världens bästa blogg : http://andilove.bloggplatsen.se/

Datorn: Hur mår du idag?

Du: Kollar du min blogg

Datorn: Det tror inte jag.


Prata med datan du också :) http://www.biadesign.se/pratameddatorn/  



Nu ska jag spela sims!
Är med i Malins tävling också så nu ska jag göra ett landställe, ett modernt hus och en påskspecial på legacy! Legacy gör jag på söndag istället! Ingen idag :(
//ABC-Tjejen Andrea 









 
 
Malin

Malin

21 april 2011 14:51

Hahaha, jag prata också med datorn, fett kul!!! :D

http://malinssimsblogg.bloggplatsen.se

Andrea

21 april 2011 16:12

haha aa ;) :D

 
Amelia

Amelia

22 april 2011 20:40

När jag pratade med datorn för någon minut sedan så frågade den hur många näsor jag hade. Kan du gissa vad jag svarade? 400 st., det är nog besvärligt att lukta med 400 näsor på en gång!

http://Simblogg.bloggplatsen.se

Andrea

22 april 2011 21:53

Haha! Datorn har knäppa frågor han :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards